سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

خدمت در مشهد بُعد جهانی دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: کار و خدمت‌رسانی در مشهد مقدس دارای جنبه‌های استانی، ملی و جهانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری در آیین معارفه سرپرست فرمانداری مشهد گفت: کار و خدمت‌رسانی در مشهد مقدس دارای جنبه‌های استانی، ملی و جهانی است و فعالیت در این شهر به منزله خدمت به مسلمانان جهان است.

 باید از ظرفیت معنوی مشهد به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و اقدامات خود را با این ظرفیت عملیاتی کنیم.

او گفت: متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ ایم به‌خوبی از ظرفیت معنوی مشهدالرضا استفاده کنیم و شرمنده امام رضا(ع) و زائران آن بزرگوار هستیم.

به گفته استاندار خراسان رضوی دستگاه ها بدون توجه به نفع و سود و ضرر، به فکر انجام وظایف خود هستند که همه به واسطه وجود حضرت رضا(ع) روی داده است و ورود و مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان نیز ریشه در عشق و علاقه آنان به حضرت ثامن الحجج (ع) دارد که آنان را به این شهر کشانده است.

 مهمترین ابزار بهره مندی از وجود امام رضا(ع) زیارت است، زیارت هم برای دلدادگان و زایران داخلی و خارجی و هم مجاوران حضرت باید آسان، سریع و ارزان شود و نباید زائران در مشهد، دچار سختی و گرانی شوند، چرا که این در شان حضرت امام رضا (ع) نیست، لذا مساله زیارت در اولویت کاری ما خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه فرماندار مشهد باید این مساله را در اولویت کاری خود قرار دهد، گفت: اگر این مساله حل شود بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی ما به واسطه زیارت کاهش پیدا می کند و خانواده ها قرار یافته و آرام می شوند.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.