سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبر داد؛

تشکیل ۶۵۶ پرونده تسهیلات "دامدار کارت" در لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۶۵۶ فقره پرونده دریافت ۱۸۶ میلیارد ریال تسهیلات دامدار کارت در استان تشکیل و به بانک عامل معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -  اسفندیار حسنی مقدم گفت: تاکنون یکهزار و ۴۰۸ دامدار از طریق سامانه سیتا توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها شناسایی و به استان معرفی شد که ۶۵۶ نفر آنان به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در این راستا ۱۸۶ میلیارد ریال به بانک معرفی شده است که ۶۸ نفر با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال عقد قرارداد هستند.

حسنی مقدم گفت:اعتبار ابلاغی دامدار کارت به لرستان ۳۵۰ میلیارد ریال است، مدیر جهادکشاورزی شهرستان‌ها را موظف کرد طی ۱۰ روز آینده نسبت به جذب کل سهم اعتبار تعیین شده اقدام کنند.

او همچنین در خصوص بند "الف" تبصره ۱۸ بودجه سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: اولویت پرداخت تسهیلات به طرح‌های احداث گلخانه، سردخانه و طرح‌های نیمه تمام حوزه امور دام و طیور است.

بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در راستای اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش‌آموختگان دانشگاه، زنان و اشتغال حمایتی است.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.