سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس و جهاد اسلامی:

تخریب منازل فلسطینیان نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی است

اعضای ارشد حماس و جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی به تخریب خانه خانواده صالحیه را دلیل درماندگی این رژیم در برابر فلسطینیان دانستند.

باشگاه خبرنگاران جوان - عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام رژیم صهیونیستی به تخریب منزل مسکونی خانواده صالحیه در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را جنایتی جدید و دلیل درماندگی این رژیم دربرابر رشادت‌های این خانواده و حامیان او دانست.

به گزارش فلسطین الیوم، شیخ خضر عدنان گفت: محله الشیخ جراح و اهالی این منطقه جلوه گر رنج ومحنت همه فلسطینی‌هایی است که در برابر اشغالگران ایستاده اند و در صدد بازپس گیری حقوق کامل فلسطینی‌ها هستند.

این مقام جهاد اسلامی از ملت فلسطین خواست مراتب خشم و انزجار خود را به اقدام رژیم صهیونیستی در محله الشیخ جراح اعلام کنند.

اسماعیل رضوان، عضو رهبری جنبش حماس ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی، درباره عواقب این جنایات به این رژیم هشدار داد و از جامعه بین المللی خواست مسئولیت خود را برای جلوگیری از این جنایات انجام دهد.

او به رژیم صهیونیستی هشدار داد که این اقدامات رژیم صهیونیستی به منزله تعرض آشکار به اموال ملت فلسطین و نقض آشکار همه قوانین بین المللی و اصول حقوق بشر است و ذهنیت تجاوزکار رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد که مرتکب جنایات جنگی و ضد بشری می‌شود و به دنبال پاکسازی نژادی و تبعیض نژادی است.

جامعه بین المللی در برابر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی ساکت نشسته است و زمانی که موشک‌های مقاومت فلسطین برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی شلیک می‌شوند، اشک می‌ریزد و برای حمایت از رژیم صهیونیستی به پا می‌خیزند؛ بنابراین جامعه بین المللی باید مسئولیت خود را در قبال این جنایات انجام دهد که در غیر این صورت در ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی شریک است.

تشکیلات خودگردان فلسطین باید هماهنگی‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کند و به دنبال تعقیب سران رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی باشد.

پلیس رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) خانواده فلسطینی صالحیه را از خانه خود در محله الشیخ جراح بیرون و خانه آن‌ها را تخریب کرد. در جریان یورش پلیس رژیم صهیونیستی ۲۵ نفر بازداشت شده اند که ۵ نفر از اعضای این خانواده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.