سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون ماده ۱۰۰ منبع درآمدی برای شهرداری

شهردار کرمانشاه گفت : کمیسیون ماده ۱۰۰ متاسفانه منبع درآمدی برای شهرداری شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- نادر نوروزی گفت : کمیسیون ماده ۱۰۰ متاسفانه منبع درآمدی برای شهرداری شده است، نباید شرایطی را فراهم کرد که در ساخت و ساز تخلفاتی صورت گیرد تا با أخذ جریمه شهر بچرخد، حتی فکر کردن به این موضوع نیز خلاف است و نباید در کرمانشاه چنین اتفاقاتی رخ دهد.

 ارزش افزوده ساخت و ساز در برخی مناطق این شهر بسیار بالا است در یکی از مناطق کرمانشاه، هزینه ساخت و ساز واحد‌های مسکونی متری پنج تا ۶ میلیون تومان است، اما قیمت فروش آن متری ٢٠ تا ٣٠ میلیون تومان است که متأسفانه این ارزش افزوده بالا زمینه ساز تخلفات می‌شود که باید مانع آن شد.

سرقت فقط دست کردن در جیب مردم نیست، تضییع حقوق مردم در ساخت و ساز‌ها سرقت آرامش و امنیت شهروندان است و مهندسین ناظری که به ضوابط ساخت و ساز توجه نمی‌کنند باید به نظام مهندسی برای برخورد معرفی شوند، با شهردار منطقه‌ای که در منطقه او تخلفات ساخت و ساز صورت می‌گیرد باید برخورد شود.

ساختمان‌هایی در شهر کرمانشاه وجود دارد که ارتفاع آنان خارج از ضوابط قانونی است، اگر در این ساختمان‌ها آتش سوزی رخ دهد چه کسی پاسخگو است.

شبکه جدید معابر به عنوان یک الزام است، اصلاح بافت فرسوده براساس ضوابط یکی دیگر از مأموریت‌های معاونت شهرسازی است و در طرح شهرسازی باید توقفگاه برنامه ریزی شود حذف پارکینگ عمل غلطی است و هر ساختمان باید پارکینگ خاص خود را داشته باشد.

تضییع حقوق مردم، سرقت آرامش و امنیت شهروندان است و در این حوزه از دادستانی و استانداری می‌خواهیم برای حل مشکلات و تخلفات شهری کمک کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.