سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان خودرو و سندنمره کار

با تلاش ماموران پلیس آگاهی البرز اعضای باند سارقان خودرو و سند نمره کار دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار، یکی از متهمان که دارای سابقه سرقت بود شناسایی و دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی البرز منتقل شد.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از سرقت خودرو‌ها شد، اما در نهایت در مواجهه با اسناد و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به ۱۳ فقره سرقت خودرو با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت:  بررسی‌های بعدی حاکی از آن بود که سارقان پس از سرقت خودرو‌ها، آن‌ها را سند نمره کرده به قیمت ناچیزی به ۲ مالخر اموال مسروقه به فروش می‌رسانند.

سرهنگ نادربیگی عنوان کرد:با انجام تحقیقات گسترده ماموران و اقدامات اطلاعاتی، ۲ نفر از مالخران اموال مسروقه شناسایی و در کرج دستگیر شدند و با راهنمایی آن‌ها و تلاش شبانه روزی ماموران تا کنون ۱۰ دستگاه از خودرو‌ها کشف و تحقیقات برای کشف سایر خودرو‌ها ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز  متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ارزش خودرو‌های به سرقت رفته توسط این باند بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ر.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.