سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان دامپزشکی کشور:

همه دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی باید پیوست فرهنگی داشته باشد

رئیس سازمان دامپزشکی کشور از الزام پیوست فرهنگی در همه دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سید محمد آقامیری گفت: در حال حاضر همه دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی را اصلاح کردیم، همه این دستورالعمل‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

او گفت: امروزه دامپزشکی ما از فرهنگ جدا نیست، ما از همه عزیزان انتظار انجام کار فرهنگی در حوزه دامپزشکی داریم.

حدود یک سال و نیم است که صادرات خاوریار پرورشی به اتحادیه اروپا به دلیل وجود برخی کانون‌های بیماری در کشور ممنوع شده بود، اما در نهایت این ممنوعیت برای صادرات خاوریار پرورشی که بخشی از درآمد ملی در حوزه ارزی است، رفع شده و مجوز صادرات خاوریار پرورشی را به اتحادیه اروپا اخذ کرده ایم.

آقامیری گفت: در چند ماه اخیر نیز شاهد ممنوعیت صادرات ماهیان گرمابی و سردابی به اقلیم کردستان عراق بودیم، اما خوشبختانه با مبارزه با کانون‌های موجود در این حوزه امروز مجوز صادرات خود را اخذ کرده ایم.

او گفت: در حوزه پیشگیری و ارتقا سلامت و بهداشت عمومی در کشور، نیرو‌های سازمان دامپزشکی بسیار تلاش کرده اند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: یکی از بخش‌هایی که سرعت ما را به سمت توسعه یافتگی افزایش می‌دهد، استفاده از فناوری و علوم روز دنیا است که بسیاری از آن‌ها در حوزه هسته‌ای قرار دارد.

راه اندازی برند حلال برای کشتارگاه‌ها و کارخانجات بزرگ کشور

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور هم در این همایش گفت: راه اندازی برند حلال برای کشتارگاه‌ها و کارخانجات بزرگ کشور در دستور کار قراردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید اسماعیل حسینی مقدم گفت: نقشی که سازمان دامپزشکی در کنترل بیماری‌ها دارد، باعث شده که سازمان دامپزشکی کشور در ردیف سازمان‌های برجسته کشور‌های آسیا قرار گیرد.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.