سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علما:

آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست و باید در این خصوص توجه و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما گفت : اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسئولین باشد.

با توجه به استعداد‌ها و ظرفیت‌ها و نعمت‌های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد مردم شریف این دیار خصوصا جوانان نامناسب باشد.

کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه‌ای داشته که متاسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آن‌ها آنچنان که باید تلاش و همت صورت نگرفته است، لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه‌های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه به واسطه داشتن مرز‌های مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه‌ای در کشور برخوردار است و می‌طلبد با استفاده از ظرفیت‌های مرزی استان برای بهبود وضعیت معیشت و درآمد مرزنشینان خصوصا جوانان این مناطق تدابیر لازم اندیشیده شود.

مناطق حاشیه شهر‌ها و مشکلات مربوط به آن‌ها هم باید ساماندهی شود و به طور کلی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی در استان نیاز به کار و برنامه ریزی دقیق می‌باشد.

از هر کسی که قصد کارآفرینی و تولید در این استان را داشته باشد به صورت همه‌جانبه حمایت می‌کنیم و شرایط استان را برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا خواهیم کرد.

باید نیاز‌های مردم و دستگاه‌های مختلف استان از تولیدات داخل استان تامین شود و صلاح نیست آنچه در استان تولید می‌شود را از خارج از منطقه وارد کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.