سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره خرید شفاف در اصفهان

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از برپایی جشنواره خرید شفاف باهدف عرضه کالا‌های پرمصرف با قیمت مناسب خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  اسماعیل نادری گفت:  جشنواره خرید شفاف برای تامین کالا‌های مورد نیاز، عرضه مناسب کالا‌ها درشبکه توزیع و حمایت از واحد‌های تولیدی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برپا شده که به دو صورت مجازی و حضوری طراحی  و اکنون به صورت مجازی به فروشگاه‌های دارای این نماد ابلاغ شده است.

جشنواره خرید شفاف تدبیری است که وزارت صنعت معدن تجارت با هماهنگی بخش خصوصی اندیشیده تا بتواند یک خود تدبیری در بازار ایجاد و از بستر مناسب بخش خصوصی استفاده کند.

به گفته او جشنواره یک رقابتی بین فعالیت‌های زنجیره تولید، توزیع و عرضه مناسب کالا‌های اساسی و پرمصرف سبد خانواده‌ها ایجاد می‌کند و هدف جشنواره این است که کالا‌ها در فروشگاه‌های منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های مجازی، اصناف منتخب، میادین میوه و تره‌بار و همچنین اگر جایی نمایشگاه عرضه مستقیم برپا شود به دست مصرف کننده برسد.

جشنواره ویژه خرید با تخفیف شفاف از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن مرحله اول آن ادامه دارد و به طور جدی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده فعالیت خود را ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.