سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم رونمایی از سردیس طاهریان برگزار شد

مراسم رونمایی از سردیس طاهره طاهریان، چهره ماندگار ورزش ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  امروز در مراسمی از سردیس طاهره طاهریان، چهره ماندگار ورزش ایران در آکادمی ملی المپیک رونمایی شد.

در این نشست دکتر صالحی امیری، مازیار ناظمی، عبدالحمید احمدی، محمد رضا داورزنی، کیکاووس سعیدی، محمود خسروی وفا، مهرداد سراج و سجادی حضور داشتند و از سردیس طاهره طاهریان رونمایی شد.


بیشتر بخوانید


رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از سردیس طاهره طاهریان اظهار داشت: امروز روز تاریخی برای زنان ایران زمین است.  در هر جامعه انسان‌های ممتازی هستند که وجودشان باعث غرور است، انسان‌هایی که در مسیر توسعه گام بر می‌دارند و خاطرات شیرینی را ثبت می‌کنند.

 رئیس کمیته ملی المپیک گفت: طاهره طاهریان را بار‌ها بانوی ورزش ایران نامیده ام. نمی‌توان از ورزش زنان سخن گفت و نقش این بانو را انکار کرد او بدون حاشیه و جنجال به دنبال توسعه ورزش زنان بود. طی نیم قرن گذشته از فراز و نشیب‌های زیادی عبور کرد و به نیکی از او یاد می‌شود.   نام طاهریان ماندگار خواهد شد.

صالحی امیری درباره افتتاح تالار چهره‌های ماندگار ورزش گفت: این تالار امروز افتتاح می‌شود تا شخصیت‌هایی که نقش مهمی در ورزش زنان و مردان دارند معرفی شوند. در این سالن، سردیس ده‌ها شخصیت وجود دارد که برای ورزش ایران تلاش کرده اند. طاهریان جامعه بزرگ ورزش زنان را مدیریت می‌کند. بانوان ورزشکار ما بدانند که برای رسیدن آن‌ها به سکو‌های قهرمانی، افراد زیادی سختی کشیده اند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.