سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

بانک‌های عامل با سرمایه گذاران همکاری کنند

استاندار اردبیل گفت: اکثر مشکلات مطرح شده در ستاد تسهیل با بانک‌های عامل است بنابراین بانک‌ها ضمن رعایت قوانین نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: سرمایه گذاران در خط مقدم جبهه اقتصادی برای تولید و اشتغال در تلاشند و باید دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در این راستا جهادگران اقتصادی را پشتیبانی کنند.

استاندار اردبیل در شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال۱۴۰۰ گفت: در شرایط فعلی باید تلاش کنیم گره‌های اداری و بروکراسی‌های زاید به حداقل ممکن برسد تا سرمایه گذاران برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال رغبت لازم را داشته باشند.

عاملی از صدور مجور کارخانه فولاد اسفنجی خبر داد و گفت: خوشبختانه زمین مورد نطر این مجموعه بزرگ نیز تامین شده و باید زیرساخت‌های اساسی از جمله گاز، برق و راه و آب آن نیز با مشارکت و همکاری سرمایه گذار این کارخانه فراهم شود.

او گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در جذب سرمایه گذار پیشقدم باشند و زمانی سرمایه گذار برای تولید ثروت و راه اندازی واحد تولیدی وارد استان می‌شود که مشوق‌های لازم جهت سرمایه گذاری داشته باشند و مسوولان فرش قرمز زیر پای این جهادگران میدان اقتصادی پهن کنند.

استاندار اردبیل گفت: دغدغه اصلی جوانان اشتغال و کسب نان حلال است و باید امید و نشاط اجتماعی را در خانواده ها و جوانان استان زنده کنیم و به جای توجیه، راهکار و  اقدامات اساسی جهت کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال ارایه دهیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۹ دی ۱۴۰۰
سالهاست که عده ای با انواع لابی ها و فشارها از بانکها به بهانه ( تولید ) وامهای میلیاردی گرفته و در دلار و سکه و ساختمان و ( ترکیه ) سرمایه میکنند و بعداز چتد سال اعلام ورشکستگی میکنند و باحمایت دولت و.... بانکها محکوم به ( فشار و ظلم ) به تولید میشوند!!!! واقعا تا کی اینهمه خیانتتتتتت