سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید استاندار از چند واحد تولیدی در آبیک

استاندار قزوین از چند واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین -  اعلایی در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" به  همراه تعدادی از مدیران به  شهرک صنعتی کاسپین رفت و از دو واحد دانش بنیان فن افزار توسن تولید کننده دستگاههای خود پرداز و کارت خوان و واحد فرآوری و بسته بندی خشکبار راسن بازدید کرد.

استاندار همچنین از مرکز کسب کار و مجموعه نمایشگاه توانمندیهای استان در زمینه صنعت و تولید باز دید کرد.

اعلایی در ادامه، به مجموعه صنعتی هفت الماس رفت و از شرکت فولاد ساب تولید کننده ماشین آلات، لوله، پل‌های فلزی و جرثقیل‌های سقفی بازدید کرد.

بازدید از شرکت تونل ساز ماشین، تولید کننده ماشین آلات صنعتی از دیگر برنامه‌های استاندار در جریان سفر به شهرک صنعتی کاسپین بود.

اعلایی در این بازدید‌ها گفت: نگاه دولت سیزدهم حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است و در این زمینه از هیچ تلاش و مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: از همه مدیران استان انتظار می‌رود در مسیر حمایت از تولید جدی باشند و نگذارند هیچ مانع و مشکلی بر سر راه تولیدکنندگان ایجاد شود.

اعلایی تاکید کرد: هدف ما از این بازدید‌ها شناسایی نقاط ضعف و قوت واحد‌های تولیدی و رفع موانع از مسیر فعالیت واحد‌های صنعتی و تولیدی است و موارد مطرح شده را در این بازدید‌ها با جدیت مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

وی افزود: بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحد‌های صنعتی به صورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها انجام می‌شود.

حمایت از تولید و اشتغالزایی در قزوین شتاب می‌گیرد

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد رونق اقتصادی، گفت: برنامه دولت برای تحقق این هدف، رفع موانع و حمایت از تولید است که با سرعت و جدیت آن را در استان پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: حمایت از تولید و اشتغال مهمترین مولفه امنیت پایدار محسوب می‌شود.

اعلایی، توسعه زیرساخت‌های صنعتی را یکی از شروط تحقق رشد اقتصادی در استان دانست و تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت‌های صنعتی و تولید مناسب می‌توانیم سرمایه‌گذاران را جذب کرده و برای اقتصاد قزوین ارزش افزوده ایجاد کنیم.

اعلایی با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید داخلی علاوه بر ارزآوری، اشتغال پایدار را به دنبال دارد، تاکید کرد: مهمترین اولویت دولت توجه به تولید است تا بتوانیم به اشتغال و اقتصاد کمک کنیم.

استاندار قزوین، پشتیبانی از سرمایه گذاری را یکی از راه‌های تحقق شعار سال عنوان و تأکید کرد: باید در چارچوب‌های قانونی، حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران و کارآفرینان صورت بگیرد و در پاسخ به درخواست‌ها و مطالبات آنها، تسریع شود.

استاندار قزوین و هیات همراه در ادامه از نمایشگاه دائمی دستاورد‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.