سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی

از ابتدای سال ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای سال تعداد ۱۶۶ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۷۹ طرح به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان با پیش بینی ایجاد ۷۴۸ فرصت شغلی موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

او گفت: ۳۵۳ مجوز فعالیت مشاغل خانگی از ابتدای سال تاکنون در استان صادر شد که از مجموع مجوز‌های صادر شده، تعداد ۱۹۰ مجوز در قالب مستقل بوده و ۱۶۳ مورد در حوزه مشاغل خانگی به صورت پشتیبان حقیقی و حقوقی با هزار و ۴۶۹ نفر زیرپوشش مجوز دریافت کرده اند.

او گفت: از مجموع ۱۹۰ مجوز صادر شده به صورت مستقل توسط دستگاه‌های اجرایی ، بیشترین مجوز مستقل و پشتیبان صادر شده به ترتیب به تعداد ۱۱۲ و ۵۶ مجوز در رشته فعالیت‌های صنعت، معدن و تجارت بوده است.

اشرفی گفت: ۷۰ فقره از مجوز‌های صادر شده در بخش مشاغل خانگی در شهرستان‌های مرزی استان بوده که ۲۳ درصد مجوز‌های صادره استان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تاکنون ۳۷.۶ درصد اعتبارات مشاغل خانگی ابلاغی به استان، جذب شده و پس از این با تعامل و همکاری بانک‌های عامل و پیگیری متقاضیان به دنبال جذب کامل اعتبارات استان در حوزه مشاغل خانگی هستیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.