سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم‌افزایی در فعالیت‌های سازمان صداوسیما با جشنواره فضای مجازی

معاونت فضای مجازی با شعار «رسانه ملی، فضای مجازی، خلاقیت و اثربخشی» نخستین جشنواره فضای مجازی سازمان صداوسیما را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - معاونت فضای مجازی با شعار «رسانه ملی، فضای مجازی، خلاقیت و اثربخشی»، جشنواره فضای مجازی سازمان صداوسیما را با هدف شناسایی ظرفیت‌های سازمان در فضای مجازی، ارتباط و انسجام فعالان فضای مجازی سازمان و قدردانی از تولیدکنندگان برتر فضای مجازی، در زمستان سال جاری برگزار می‌کند.

نمایندگی‌های معاونت فضای مجازی در سایر معاونت‌ها، واحد‌های محتوایی معاونت فضای مجازی و واحد‌های متولی فضای مجازی بخش‌های مختلف سازمان می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون آثار خود را در قالب‌های ویدیو، صوت، فیکس‌فریم و متن حداکثر تا ۳۰ بهمن‌ماه ارسال کنند. صفحه Telewebion.com/festival به اطلاع‌رسانی و دریافت آثار این جشنواره اختصاص یافته است.

محور‌های محتوایی آثار ارسالی دارای محدودیت نیست و تمامی محتوا‌های اختصاصی فضای مجازی، قابل پذیرش بوده، اما محتوا‌های با موضوع سواد رسانه‌ای دارای امتیاز ویژه است. همچنین محور‌های محتوایی سردار قاسم سلیمانی، سبک زندگی و مناسبت‌ها در اولویت هستند.

بخش مردمی و سازمان‌ها و نهاد‌های جشنواره نیز با محوریت سواد رسانه برگزار خواهد شد. شرکت در این بخش آزاد بوده و همه علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این بخش از جشنواره شرکت کنند.

آثار تولیدی می‌تواند در هر یک از قالب‌های مناسب فضای مجازی نظیر متن کوتاه (توئیت)، عکس، کاریکاتور، پوستر، عکس‌نوشت، پادکست، ویدئوکلیپ و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

آیین اختتامیه جشنواره در اسفندماه سال ۱۴۰۰ برگزار شده و برگزیدگان جشنواره در هر بخش جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد؛ همچنین از واحد‌های برتر سازمانی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعید متوسلی
۱۴:۵۶ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
دروغه ، رایگان نیست