سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بینالود:

طرقبه شاندیز هر هفته میزبان دیپلمات های خارجی است

فرماندار بینالود از حضور هفته ای دیپلمات های خارجی در طرقبه شاندیز خبر داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد سید حسن حسینی فرماندار بینالود گفت: کارکنان و دیپلمات‌های نمایندگی‌های خارجی در ایران معمولا هر هفته میهمان اماکن گردشگری این شهرستان ییلاقی می‌شوند.

به واسطه جست و جویی که معمولا در اینترنت از اماکن اقامتی و گردشگری طرقبه شاندیز صورت می‌گیرد کنسول ها، سفرا و کارکنان سفارتخانه‌های خارجی مستقر در ایران مدام از اماکن گردشگری بینالود استفاده می‌کنند که خانه بومگردی روستای کنگ از آن جمله است و تقریبا هر هفته از این دیپلمات‌ها میزبانی می‌کند.

وی ادامه داد: حتی کارکنان و دیپلمات‌های سفارتخانه‌های خارجی مستقر در کشور‌های همسایه ایران مانند ترکمنستان نیز میهمان اماکن گردشگری این شهرستان می‌شوند علاوه بر این برخی قرار‌ها و مذاکرات دیپلماتیک بین سفرا و دیپلمات‌های ۲ کشور خارجی و دیپلمات‌های خارجی با مقامات کشورمان نیز در اماکن گردشگری ویژه، خاص و دنج در طرقبه - شاندیز انجام می‌شود.

فرماندار بینالود حضور دیپلمات‌های خارجی در اماکن گردشگری این شهرستان را برخلاف قواعد دیپلماتیک ندانست و گفت: در حال حاضر رستوران‌ها و هتل‌های مجلل و اخیرا خانه‌های بومگردی طرقبه - شاندیز مقصد اصلی اتباع خارجی، کنسول‌ها و کارکنان نمایندگی کشور‌های خارجی است.

حسینی افزود: حضور گسترده اتباع خارجی در مناطق گردشگری این شهرستان بالاست به حدی که ارز خارجی ۲۷ کشور در ضریح امام زادگان یاسر و ناصر طرقبه جمع آوری می‌شود.

وی به فعالیت هتل‌های بزرگ در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع ۴۰۰ کافی شاپ و رستوران کوچک و بزرگ در طرقبه - شاندیز فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام// م . ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.