سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان مسلح با ۲ فقره قتل در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند مخوف سرقت مسلحانه در شهرستان سراوان و اعتراف آن‌ها به ۲ فقره قتل در جریان سرقت‌های مسلحانه خود در آن شهرستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری گفت: در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ و در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در مناطق مرزی شهرستان سراوان، و قتل ۲ نفر از مالکان موتورسیکلت‌ها در جریان این سرقت ها، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: پس از چند ماه تحقیق و تلاش شبانه روزی، در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان موفق شدند پاتوق و محل حضور عاملان این سرقت‌ها را در یکی از مناطق بخش "جالق" آن شهرستان شناسایی کنند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با شناسایی محل پاتوق این باند مخوف تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان مذکور به محل مورد نظر اعزام و طی ۲ عملیات ضربتی و جداگانه تعداد ۳ سارق مسلح عضو این باند را به همراه یک نفر مالخر موتورسیکلت‌های مسروقه آن‌ها دستگیر کردند.

سردار طاهری گفت: سارقان دستگیر شده در اعترافات خود عنوان داشتند که با هدف سرقت وجوه نقد و موتورسیکلت قاچاقچیان سوخت در مسیر ترد آن‌ها در بخش جالق کمین کرده و در فرصتی مناسب سد راه آن‌ها شده و با تهید سلاح گرم موتورسیکلت و اموال همراه آن‌ها را سرقت و در صورت مقاومت، آنهارا به قتل می‌رساندند.

این مقام ارشد انتظامی، در استان سیستان و بلوچستان  گفت: متهمین دستگیرشده در تحقیقات تخصصی پلیس ضمن اقرار به ۲ فقره قتل در جریان سرقت‌های خود به چندین فقره سرقت مسلحانه دیگر در مناطق مرزی شهرستان اقرار کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.