سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی راه ارتباطی ۲۷۰ روستای کردستان

معاون امور عمرانی استاندار کردستان از بازگشایی راه ارتباطی ۲۷۰ روستای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر راه ۳۵۰ روستا در کردستان مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -  شهرام ملکی گفت: هر ساعت به تعداد روستا‌های بازگشایی شده استان افزوده می‌شود و ما پیش بینی می‌کنیم تا ظهر فردا (چهارشنبه) راه ارتباطی بیشتر روستا‌های استان بجز مناطق سخت گذر بازگشایی شود.

ملکی گفت: در مدت فعالیت سامانه بارشی اخیر ارتفاع برف در شهر‌های مریوان، بانه، سقز و سروآباد به صورت میانگین به بیش از ۷۰ سانتی متر رسید و بیشتر محور‌های مواصلاتی استان مسدود شد.

او می گوید: با توجه به جلسه ستاد بحرانی که روز اول در استانداری کردستان برگزار شد وظایف هر دستگاه مشخص شد و ما شاهد تلاش و فعالیت بسیار خوب راهداران، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس بودیم و سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیز همکاری بسیار خوبی در این مدت داشتند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با توجه به تمهیدات خوبی که در استان صورت گرفت ما تلفات جانی در این مدت نداشتیم، چون به دستور آقای استاندار در اواخر شب از تمامی تردد‌ها در سطح جاده‌ها جلوگیری به عمل آمد و نسبت به اسکان تمامی مسافران هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.