سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح افزایش حقوق رانندگان استیجاری شهرداری شیراز

طرح دوفوریتی افزایش حقوق رانندگان استیجاری شهرداری با موافقت اکثریت اعضای شورا در سی و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز تصویب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ارائه طرح پیشنهادی خود مبنی بر افزایش حقوق رانندگان استیجاری شهرداری گفت: در راستای کاهش مشکلات معیشتی این رانندگان، این طرح دوفوریتی با موافقت اکثریت اعضای شورا در سی و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز تصویب شد.

خواست خدایی گفت: با تصویب این طرح شهرداری باید در مدت ١۵روز، لایحه‌ای با موضوع افزایش ۵٠ درصدی حقوق رانندگان به شورا ارائه دهد.

رییس کمیته رسیدگی به درخواست‌ها و پیگیری شکایات مردمی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعتبار این مهم نیز در بودجه سال ١۴٠١ درنظر گرفته خواهد شد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب رانندگان استیجاری شهرداری، گفت: با توجه به هزینه‌ی بالای قطعات، استهلاک و نگهداری خودرو، حقوق دریافتی آن‌ها از شهرداری، کفاف مخارج خانواده شان را نمی‌دهد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه اتحادیه‌ای برای حمایت از این قشر وجود ندارد، حمایت از این قشر زحمتکش را ضروری برشمرد.

خواست خدایی گفت: در لایحه پیشنهادی شهرداری، به هیچ وجه نباید، تعداد رانندگان و ساعت کارکرد آن‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.