سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۷ نفر از عاملان یک تیراندازی در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۷ نفر از عاملان تیراندازی به درب منازل در یکی از مناطق این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ سرهنگ حسین زلقی ، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق اروندکنار ، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۰ اروند به محل رفتند و در بررسی های صورت گرفته علت تیراندازی ناشی از اختلافات قبلی قومی اعلام شد که براثر این تیراندازی، یک جوان ۳۰ ساله  از سوی سرنشینان یکدستگاه خودرو ۲۰۶ دچار تیرخوردگی شده که پس از اعزام به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

به گفته سرهنگ زلقی با توجه به حساسیت موضوع تیمهای تخصصی و انتظامی این فرماندهی  جهت دستگیری عاملان تیراندازی وارد عمل شده که به دستگیری ۷  نفر از این مهاجمین منجر شد.

 او از کشف و ضبط سه قبضه سلاح غیرمجاز شامل ۲ قبضه سلاح جنگی کلاش و یک قبضه سلاح شکاری همراه با مهمات در بررسی های انجام شده از متهمان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند گفت:متهمان با صدور قرار مناسب از سوی مرجع دارای صلاحیت برای رسیدگی به این پرونده به زندان معرفی و به منظور شناسایی فرد قاتل دراختیار پلیس تخصصی این فرماندهی قرار گرفتند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.