سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مانع از ورود پیک جدید کرونا شوید

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت:بازدن ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ازورود پیک ششم کرونا خودداری کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-   مهرداد نادری‌فر گفت: استان همدان به واسطه رعایت نکات بهداشتی وشیوه نامه های کرونا در وضعیت آبی به سر می‌بردو انتظار می‌رود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان به دلیل شکننده بودن وضعیت امیکرون، وارد پیک ششم کرونا نشویم.

او گفت: به منظور جلوگیری از پیک ششم و اوج گیری امیکرون از شرکت در مهمونی‌ها و رفتن به جا‌های شلوغ خودداری کرده، زدن ماسک و شست و شوی دست‌ها همچنان در اولویت شیوه نامه‌های بهداشتی است و با توجه به فصل زمستان و بسته بودن فضا از تجمع در محل سر بسته خودداری کنید.

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت: شهروندان همدانی در صورت داشتن شرایط واکسیناسیون، به دلیل اثر گذاری مطلوب در آمار کویید ۱۹، نسبت به تزریق آن هرچه سریع‌تر اقدام کنند ۶۷ مرکز در سطح استان آمادگی تزریق واکسن هستند تا با زدن واکسن هم استانی‌ها از تعطیلی گسترده در عید جلوگیری شود.

نادری فر گفت: خوشبختانه هیچگونه گزارشی در باب ابتلا به بیماری کووید_۱۹ از جانب مدارس و امتحانات حضوری در استان اعلام نشده است و به فرمان استاندار در مدارس استان سیستم تهویه هوا نصب شده که این امر مورد توجه مسئولان برون استانی بوده و به الگو برداری از این کار دست زده‌اند.

دبیر هماهنگی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت: در ۲۲ ماه گذشته فوتی‌های کرونا و مراجعات به بیمارستان‌ها در استان به حداقل خود رسیده است دانشگاه‌ها ترم جدید را به صورت حضوری آغاز میکنند، اما رابطه با شیوه و عملکرد آن هنوز دستوری صادر نشده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.