سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات جان ۷ مادر باردار در ایجرود

رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود گفت: تیم‌های عملیاتی این شهرستان تا بامداد امروز ۷ مادر باردار را از روستا‌هابه بیمارستان منتقل کرده اند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - محمدی گفت: عملیات انتقال مادران باردار از روستاها به بیمارستان از ظهر دیروز  آغاز شده و تا بامداد امروز ادامه داشت.

او می گوید: انتقال مادران باردار از روستاهای جوقین، چاپوق، آلاچمن، هلیل آباد و اوغلبیک به بیمارستان ایثار ایجرود انجام شد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر  ایجرود برای هر کدام از این امدادرسانی ها ۳ تیم همراه با کارشناس مامای شبکه بهداشت و درمان در پنج عملیات اعزام شده اند.

محمدی گفت: امدادرسانی ها با تلاش بی وقفه تیم های عملیاتی هلال احمر ایجرود به مدت ۸ ساعت انجام شد که آخرین مادر در نخستین دقایق بامداد امروز تحویل بیمارستان ایثار شد.

او می گوید: امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و اسکان ۱۰ نفر از سرنشینان آن ها در مصلای زرین آباد از دیگر اقدامات انجام شده  توسط هلال احمر این شهرستان است.

محمدی  از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا بلافاصله در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.