سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد شهرک ضایعات و پسماند خشک در یزد

نماینده شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد شهرک ضایعات و پسماند خشک در اولویت برنامه‌های سازمان پسماند در سال ۱۴۰۱ است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - تجملیان گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، در حوزه شهر هوشمند ۱۹ فعالیت خرد و کلان پیش بینی شده  است که برخی از این فعالیت ها از  پنج  ماه پیش آغاز و برخی تا پایان سال آغاز خواهند شد.

او گفت:  در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۹ فعالیت خرد و کلان دیگر در این حوزه آغاز می‌شود.

 تجملیان در سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: زمان اتمام هریک از فعالیت‌ها را نمی‌توان به طور دقیق تخمین زد.

تجملیان گفت: منظور از فعالیت خرد به معنای کم اهمیت بودن  فعالیت‌هایی نبوده، بلکه تفکیک فعالیت‌های خرد و کلان بر اساس حجم آن‌ها و مدت زمان لازم برای انجام هر یک از آن‌ها صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: به عنوان مثال در حوزه بهبود روش ها، اسامی معابر عمومی شهر به طور کامل ممیزی خواهد شد و این فعالیت در زمره فعالیت خرد است که به هیچ عنوان کم اهمیت نیست، زیرا در حال حاضر اطلاع دقیقی از بسیاری از معابر سطح شهر در دسترس نیست.

او گفت: در حوزه شهر هوشمند مقوله عوارض و پروژه‌های کلان شهر ممکن است حدود یک سال و نیم به طول بینجامد تا شیوه تدوین و تصویب عوارض شهری بر اساس فرمول‌ها و پارامتر‌های مشخص تغییر یابد.

به گفته تجملیان در حوزه پسماند ایجاد شهرک ضایعات و پسماند خشک و انتقال اصناف دارنده پسماند خشک به این شهرک برای حفظ محیط‌زیست و رعایت بهداشت عمومی جزء فعالیت کلان و اجرای طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی که میزان آن‌ها سالانه به چندین هزارتن می‌رسد جزء فعالیت‌های خرد، اما مهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.