سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری فر: باشگاه استقلال از بازی با پیکان واهمه نداشته است

معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: ما همه تلاش خود را برای برگزاری بازی با پیکان انجام دادیم و واهمه‌ای برای این بازی نداشتیم.

باشگاه خبرنگاران جوان-محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به ناراحتی اعضای تیم استقلال بابت لغو مسابقه امروز مقابل پیکان گفت: سرپرست پیکان طوری صحبت می‌کند که انگار ما به عنوان تیم صدرنشین لیگ برتر از رویارویی با تیمی که چند هفته قبل مقابل آن پیروز شدیم، واهمه داشتیم. اتفاقا استقلال تا ظهر دیروز در تلاش بود که این بازی لغو نشود، اما تست‌های کرونا چنین اجازه‌ای را به ما نداد.

برگزار نشدن بازی استقلال و پیکان چه تبعاتی دارد؟  

اعضای تیم استقلال ناراحت هستند که چرا این بازی برگزار نشد، چون استقلال روی نوار موفقیت قرار دارد و قابل پیش‌بینی بود که در مسابقه جام حذفی هم موفق باشیم، اما افسوس که کرونا اجازه نداد؛ بنابراین واقعا جای تعجب دارد که سرپرست تیم پیکان با کدام منطق به این نتیجه رسیده و بهتر است که کمی واقع‌بین باشند. باید منصفانه صحبت کنیم و بدون تردید هر ۲ تیم استقلال و پیکان که مسابقه امروزشان لغو شده، از نظر برنامه‌ریزی دچار زیان شدند، اما باشگاه استقلال تابع قوانین موجود بوده و امکان برگزاری این مسابقه را نداشته است.

چرا در جلسه هماهنگی استقلال صحبتی از بازیکنان کرونای نکرده است؟

ساعت جلسه هماهنگی بازی استقلال با پیکان ۱۲:۳۰ ظهر نبود و ساعت شروع جلسه ۱۱ صبح بوده و یک ساعت هم بیشتر این جلسه طول نکشید. در این جلسه  بیژن طاهری بلافاصله ناظر مسابقه را در جریان این موضوع گذاشته و در طول جلسه هم بار‌ها به صورت تلفنی در حال پیگیری موضوع کرونای بازیکنان تیم استقلال بوده است. پس اینکه می‌گویند هیچ صحبتی از کرونا در جلسه هماهنگی نبوده، واقعیت ندارد.

گفتنی است؛ ۱۷ بازیکن و یک عضو کادر فنی تیم فوتبال استقلال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برند.  

آیا شما واهمه ای از بازی برابر پیکان داشتید؟

ما به عنوان یک تیم صدر نشین واهمه ای از بازی برابر پیکان نداشتیم .اتفاقا علاقمند بودیم روند خوب ما ادامه پیدا کند و کسی در باشگاه این فکر را نمی کرد که قصه ای ببافیم تا بازی لغو شود. از باشگاه نفت مسجد سلیمان هم انتظار نداشتیم، فیلم پخش شده واقعا خنده دار بود. کلمات فریبکارانه ای که به کار می برند پیگرد قانونی دارد. امیدوارم دیگر از این ادبیات استفاده نکنند. به جای اینکه فضای همدلی ایجاد کنیم فقط به نتیجه فکر می کنیم.

نظرتان درباره اظهارات مدیر رسانه نفت مسجد سلیمان چیست ؟

اظهارات مدیر رسانه نفت مسجد سلیمان خنده دار بود .دیروز تکلیف کرونایی های استقلال مشخص شده بود. نفت مسجد سلیمان لیست تست های بازیکنان را انتشار دهد تا مشخص شود وضعیت تست بازیکنان این تیم به چه صورت بوده است. ما نخواستیم پنهان کاری کنیم البته می شد این کار را کرد اما ما تست هایمان را اعلام کردیم تا خدایی نکرده بازیکنان پیکان دچار کرونا نشوند. اگر قرار بر فریبکاری بود می توانستیم مقابل نفت مسجد سلیمان این کار را انجام دهیم. سازمان لیگ و ایفکارک طبق قوانین بازی را لغو کردند و این حرف ها درست نیست که استقلال را متهم می کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.