سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛

برگزاری رزمایش لحظه صفر در پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری رزمایش لحظه صفر به منظور تمرین آموخته‌ها و آمادگی، سرعت عمل و افزایش توان عملیاتی نیرو‌های این پالایشگاه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - نوریان، گفت: رزمایش مذکور در یکی از شیفت‌های نوبت کاری شب و با فراخوان اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری این واحد صنعتی برگزار و نشست ارزیابی پس از انجام در محل سالن جلسات اتاق کنترل عملیات نوبتکاری انجام شد.

او گفت: این رزمایش با اهداف از پیش تعیین شده از جمله تمهیدات لازم برای استمرار تولید گاز طبیعی در فصل سرد زمستان و در زمان حوادث احتمالی، ارزیابی سطح آمادگی و حضور به موقع اعضای کمیته مدیریت بحران، آماده به کار بودن نفرات، تجهیزات و ادوات اطفاء حریق، تجهیزات لجستیکی، ترابری، امداد و نجات و درمانگاه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به دیگر اهداف برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: این رزمایش به منظور سنجش میزان آمادگی و هماهنگی پرسنل نوبتکاری در واحد‌های عملیاتی، HSE، حراست و دیگر واحد‌های پشتیبانی پالایشگاه برای مقابله و کنترل حوادث محتمل برگزار شد.

نوریان گفت: این رزمایش بدون هماهنگی و اطلاع قبلی پرسنل و مسئولان پالایشگاه و در سطح ۲ برگزار و علیرغم غیر منتظره بودن مانور، عملکرد تیم‌های عملیاتی درگیر در حادثه از جمله آتش نشانی، ایمنی، درمانگاه، حراست، مخابرات و واحد‌های بهره برداری و تعمیرات مطلوب ارزیابی شد.

او گفت: در این حرکت، پس از فراخوان اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری توسط مخابرات پالایشگاه که راس ساعت ۱۹ شب اعلام شد، تمامی اعضای کمیته در ساعت مقرر در محل پالایشگاه حضور پیدا کردند.

نوریان گفت: امیدواریم پس از برطرف شدن نقص‌ها و نقاط ضعف این گونه رزمایش‌ها توسط واحد‌های ذی ربط و همچنین ارتقای نقاط قوت تیم‌های درگیر، شاهد برگزاری رزمایش‌هایی با کیفیت و سطح بالاتر از آمادگی تیم‌های شرکت کننده در آینده باشیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.