سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده نهاوند به لرستان همچنان مسدود است

رئیس راهداری نهاوند گفت: به علت بارش سنگین و کولاک شدید برف تا اطلاع بعدی جاده نهاوند به نورآباد لرستان از هردو طرف مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علیرضا سیاوشی رئیس راهداری نهاوندگفت: بارش سنگین برف و کولاک از دیشب تا به الان موجب شد محور کوهستانی نهاوند به نورآباد استان لرستان از هر دو طرف مسدود شود و رانندگان از تردد در این محور خوداری کنند.

او گفت: به جز محور نهاوند به لرستان تمامی جاده های اصلی در حال بازگشایی هستند اما تعدادی از جاده های روستایی همچنان بسته هستند.

رئیس راهداری نهاوند گفت: بسیاری از جاده های روستایی منطقه خزل بخصوص روستاهای محدوده تپه علی همچنان مسدود هستند.

سیاوشی گفت:برف و کولاک شدید واقعا ۲۴ ساعت است توان نیروهای ما را گرفته به طوری که حتی شیفت های مرخصی را لغو کرده ایم و همه نیروها در رادارخانه و جاده ها حضور دارند تا بتوانیم جاده های اصلی را بازگشایی کنیم.

در ادامه سرگرد روح الله گمار فرمانده پلیس راه نهاوند هم گفت: علی رغم تلاش ماموران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند و نورآباد برای بازگشایی، جاده نهاوند-نورآباد،دقایقی قبل به علت بارش شدید برف و کولاک این جاده مسدود شد.

گمار گفت: جادهاده نهاوند_نورآباد به طور کامل از هر دوسمت نهاوند و نورآباد مسدود شد و تردد در این جاده حتی با زنجیر چرخ هم امکان پذیر نیست.

همچنین جعفر سلگی سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوندگفت: به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر تمامی مراکز پیش‌دبستانی، ابتدایی و دور اول متوسطه نهاوند و خزل در نوبت صبح روز سه شنبه ۲۸دی تعطیل است.

او گفت: تمامی دستگاه های اجرایی خدمات رسان در حال آماده باش و کمک به مردم هستند و نیروهای راهداری در حال بازگشایی جاده ها هستند وتا اطلاع بعدی جاده نهاوند به نور آباد لرستان از دو طرف مسدود است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: راه ، راهداری ، پلیس راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.