سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد

خدمت رسانی به ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف از خدمات امدادی هلال احمر استان همدان استفاده کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی سنجربگی گفت: تیم‌های امداد و نجات از شب گذشته تا کنون به ۳۳۸ مسافر گرفتار در برف و یخبندان محور‌ها و جاده‌های ارتباطی استان خدمت رسانی کرده اند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

به گفته او همچنین تیم‌های امدادی هلال احمر نسبت به رهاسازی ۹۵ دستگاه خودرو منحرف شده از جاده و گرفتار در برف اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۳۵ نیروی نجاتگر هلال احمر با استعداد ۱۰ دستگاه خودرو با حضور در گردنه‌های «اسدآباد»، «زاغه»، «گرمک» و «گل تپه» به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مسافران و رانندگان خودرو‌های عبوری هستند.

همچنین ۳۴  پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

سنجربگی از اسکان اضطراری ۱۷ مسافر گرفتار در برف و سرما خبر داد .

او گفت: هلال احمر با ۱۹ پایگاه شامل ۱۳ پایگاه ثابت و امداد کوهستان و امداد هوایی و همچنین چهار پایگاه موقت در طرح زمستانی جاده‌های استان همدان مشارکت دارد.

 پلیس راه استان همدان نیز  با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیر‌های ارتباطی و محور‌های کوهستانی استان حضور دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.