سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتوحی:

راه اندازی واحد‌های راکداستان شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از ابتدای امسال ۱۲۰واحد صنعتی راکد، احیاء و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - احد فتوحی در جلسه‌ای که با حضور نماینده شیراز و زرقان درمجلس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست‌ها برای بخش تولید و صنعت اثربخش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: هم اکنون هفت هزار و ۴۱۴ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

فتوحی گفت: از این تعداد ۳۳۳۵واحد موفق به دریافت پروانه بهره برداری و ۴۰۷۹واحد نیز در مراحل ساخت و ساز قرار دارد که با به مدار تولید آمدن تعدادی از این واحدها، شاهد رشد چشمگیری در آمار واحد‌های بهره بردار خواهیم بود.

او گفت: از تعداد واحد‌های در حال ساخت و ساز ۱۰۹۶ واحد با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در مرحله پایان نصب اسکلت و ۷۸۱واحد نیز در مرحله نصب ماشین آلات خط تولید قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس براساس قانون، قرارداد‌های متقاضیانی که در مدت قانونی موفق به ساخت وساز نشوند را فسخ خواهد کرد تا این اراضی در اختیار افراد صلاحیت دار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس همچنین از وجود ۶۵ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی در جانشینی و تملک بانک‌ها خبر داد.

در پایان این نشست، مقرر شد سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی، شرکت‌های صنعتی و بانک‌ها مشکلات واحد‌هایی راکد و نیمه تعطیل مربوط به خود را به دقت بررسی و طرف دو هفته آینده در نشستی دیگر تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.