سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی راه‌های مواصلاتی کلیبر باز است/ارتفاع بارش برف در برخی نقاط شهرستان کلیبر ۲۰ سانتی متر بوده است

فرماندار کلیبر در بازدید از راه‌های مواصلاتی شهرستان گفت: بارش برف در شهرستان کلیبر از شب یکشنبه آغاز شده و این بارش‌ها همراه با کولاک بوده است ،ارتفاع بارش برف در برخی نقاط شهرستان ۲۰ سانتی متر بوده است که باعث خوشحالی کشاورزان و باغداران منطقه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - عدالت حاجی پور  ، راهداران از ساعات اولیه شروع بارش برف با حضور در جاده نسبت به برف روبی در جاده‌های مواصلاتی اقدام کردند گفت : در حال حاضر تمام راه‌های ارتباطی اصلی و روستایی شهرستان باز می‌باشد و تردد در جریان است تنها را ارتباطی ۱۰ درصد از روستا‌های کوهستانی که حجم بارش بیشتر است تردد با سختی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

از شهروندان تقاضا داریم از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند و در صورت سفر حتما خودرو را به زنجیر چرخ مجهز و سالم بودن سیستم گرمایشی و روشنایی خودرو اطمینان حاصل شود.

غلام رضا اویسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلیبر هم  از برف‌روبی ۱۰۰۰کیلومتر از محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی طی روز گذشته خبر داد، گفت: برف‌روبی راه‌های روستایی توسط ۱۵ دستگاه سنگین و نیمه سنگین و ۱۵ دستگاه تراکتور انجام شده است و در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی و روستایی شهرستان باز می‌باشد.

همچنین از امدادرسانی به ۱۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی توسط راهداران خبر داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.