سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اکیپ اورژانس شهری در شهرداری نهاوند

شهردار نهاوند گفت: به منظور سرعت کار در سطح شهر نهاوند اکیپ اورژانس خدمات شهری شهرداری نهاوند آغاز به کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مجید یوسفی نوید در خصوص راه اندازی و آغاز فعالیت اورژانس شهری شهرداری نهاوند گفت: برای اولین بار در شهرداری به صورت عملیاتی اورژانس خدمات شهری را راه اندازی کردیم.

او گفت: یکی از برنامه‌های این شهرداری رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و پیگیری در کمترین زمان می‌باشد چراکه در برخی مواقع کار‌ها با توجه به حجم کار و موقعیت باید در کوتاه زمان انجام گیرد.

شهردار نهاوند گفت: در همین راستا خدمت به مردم اکیپ اورژانس شهری میتواندجوابگوی این نوع فعالیت‌ها باشد.

یوسفی نوید در ادامه گفت: این اکیپ مجهز به وسایل جوشکاری، لوله کشی، برقکاری، موتور برق، اره برقی... می‌باشد که میتواند به راحتی بسیاری از مشکلات و درخواست‌های شهروندان را انجام دهد

شهردار نهاوند گفت: این اکیپ شامل نیرو‌های متخصص بوده و تمامی نیرو‌ها آموزش‌های لازم را در خصوص شرح وظایف خود و در راستای اورژانس شهری گذرانده اند.

شهردار نهاوند در پایان ضمن درخواست از همشهریان به منظور مشارکت در ساختن شهری زیبا گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است، فعالیت‌های شهرداری مختص زمان و مکان خاصی نمی‌باشد و در هر لحظه و زمان آماده اراِئه خدمات به درخواست‌های شهروندان عزیز هستیم، اکیپ اورژانس شهری در تمام طول شبانه روزی آماده فعالیت بود و همشهریان می‌توانند با تماس تلفنی و ارتباط با سامانه ۱۳۷ در خواست خود را مطرح کرده که پیگیری‌های لازم در خصوص درخواست صورت پذیرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: خدمات شهری ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.