سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواست خدایی:

نخستین باغ بانوان شیراز روز میلاد حضرت زهرا (س) افتتاح می‌شود

عضو شورای شهر شیراز گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، نخستین باغ بانوان این کلانشهر افتتاح و در‌های آن بر روی مادران و دختران شیرازی گشوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - افسانه خواست خدایی در حاشیه بازدید از نخستین باغ بانوان شیراز با اشاره به استقرار این باغ در منطقه شش شهرداری شیراز، دسترسی آسان، حفظ سلامت، تقویت حس نشاط و شادابی و بهره مندی از مکانی فرهنگی و آموزشی را از جمله اهداف اختصاص این باغ به بانوان برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز، از جانمایی نمازخانه و سرویس بهداشتی در این باغ خبر داد و افزود: بناست اقداماتی برای تبدیل این مکان به محیطی امن و سالم انجام شود.

خواست خدای ابراز امیدواری کرد که با انتخاب این باغ به دلیل وجود آب جاری و تعداد زیاد درختان، بتوان فضایی دلنشین و چشم اندازی زیبا را تقدیم بانوان شهر کنیم.

 رئیس کمیته خانواده و بانوان شهر شیراز همچنین از پیگیری‌های انجام شده برای اختصاص باغ بانوان در مناطق یازده گانه شهر شیراز خبر داد و گفت: تلاش است با همکاری مجموعه شهرداری، شاهد افتتاح باغ‌های ویژه بانوان در همه مناطق شهر باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.