سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به ۱۳ خودرو گرفتار در برف

رئیس جمعیت هلال احمر تفت از امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار در برف در محور‌های ده بالا و روستا‌های سخوید و نصرآباد این شهرستان خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  سید قاسم گلشن گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر گیر افتادگی سه خودرو در محور ده بالا محله قرق به دلیل برف و یخ زدگی جاده به هلال احمر شهرستان تفت اعلام حادثه شد.

گلشن گفت: بلافاصله پس از اعلام یک تیم امدای از شعبه شهرستان و یک تیم از پایگاه استان با به کارگیری دو دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: افراد امدادرسانی شده سه خانواده (۱۵ نفر) بودند، که نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه اقدام به رهاسازی خودرو‌ها و بستن زنجیر چرخ نمودند و حادثه دیدگان را به مکانی امن منتقل کردند.

گلشن گفت: شب گذشته یک خودرو در جاده نصر آباد در برف گیر افتاده بود که پس از اطلاع یک تیم امدادی از پایگاه جاده‌ای متوسلیان به صحنه حادثه اعزام و پس از رهاسازی خودرو حادثه دیدگان را به محلی امن انتقال دادند.

این مسئول می گوید: بلافاصله یک خودرو با سه سرنشین نیز در جاده دره زرشک (توران پشت) به علت برف و یخ زدگی جاده‌ها گیر افتاده بود که تیم امدادی به محل حادثه اعزام و خودرو گیرافتاده را رهاسازی کردند.

او گفت: عصر دیروز پنج خودرو در گردنه سخوید نیز گیر افتاده بودند که تیم پشتیبان از شعبه با چهار نیرو امدادی به محل حادثه اعزام و خودر‌های گیر افتاده را رهاسازی نمودند.

گلشن گفت: از مردم شهرستان و مسافران درخواست داریم در این شرایط بارش برف،کولاک، لغزندگی محور‌های مواصلاتی و جاده‌های کوهستانی از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و اگر ناگزیر به تردد بودند از نظر فنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیر چرخ، مواد غذایی و وسایل و تجهیزات گرمایشی ضروری را به همراه داشته باشند.

او گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.