سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار ۳۲ پایگاه راهداری زمستانی در استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال در مجموع ۳۲ پایگاه راهداری زمستانی در نقاط مختلف استان زنجان مستقر شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان -  علی اکبری گفت: در حال حاضر ۳۲ راهدارخانه در استان زنجان فعال است که قریب به ۶ هزار  کیلومتر راه را تحت پوشش قرار داده اند.

او می گوید: هر راهدارخانه به طور میانگین ۳۸۹ کیلومتر مسیر را تحت پوشش قرار داده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هزار و ۶۲۰ کیلومتر از مجموع راه های استان را محورهای  اصلی و فرعی  شامل می‌شود.

او می گوید: راهداری زنجان  ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه  روستایی را نیز تحت پوشش دارد.

علی اکبری گفت: اداراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در مجموع ۲۵۲ دستگاه انواع خودرو شامل ۹۶ دستگاه خودروی سنگین، ۸۵ دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و ۷۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک دارد که در حال حاضر ۱۰ درصد این دستگاه‌ها در حال تعمیر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان می گوید: امسال با توجه به حجم قابل توجه بارش‌ها ۲۰ هزار تُن نمک تهیه شده که ۳ برابر این مقدار نیز ماسه در طرح زمستانه تأمین شده است.

علی اکبری با اشاره به نیاز‌های راهداری زنجان، گفت: هم اکنون این اداره کل به ۳۵ دستگاه انواع ماشین آلات از بخش‌های خصوصی نیاز دارد که همکاری و تعامل دستگاه‌های امدادی را می‌طلبد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.