سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری ۱۱مرکز نیکوکاری در حوزه اشتغال با کمیته امداد استان سمنان

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان‌سمنان از همکاری ۱۱ مرکز نیکوکاری در حوزه تخصصی اشتغال با هدف کمک به نیازمندان استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -   علی بحیرایی گفت: تا کنون ۱۱ مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در استان سمنان شکل گرفته و سه هزار و ۶۷۰مشاوره شغلی توسط این مراکز ارائه شده است و در راستای معرفی روش‌های نوین مشارکت‌های مردمی، شناساندن پرداخت صدقات در بستر طرح اکرام، مراکز نیکوکاری، و همکاری خیران باید بازگو شود.

 رسانه‌ها شریک کمیته امداد در ترویج کار خیر و احسان در جامعه هستند و تخصصی کردن امور، فعالیت امدادرسانی حمایت نیازمندان و حمایت هدفمند و توانمندی مددجویان را به همراه دارد.

راهبرد اشتغال و خودکفایی، بهبود فضای کسب و کار، توسعه همکاری فعالان کسب و کار، استفاده از کارآفرینان مزیت سنجی، ارزیابی مهارت‌های شغلی برای مددجویان است.

 راهبرد دیگر این نهاد حمایتی، توسعه زنجیره‌های ارزش با همکاری ۱۴ گروه است و در سال ۹۸ اولین کانون خیرین کشور در استان سمنان شکل گرفت.

بحیرایی می گوید : ۲۰ هزار و ۳۴۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند و در استان مناطقی با ضریب محرومیت هشت وجود دارد، استان سمنان در طرح سامانه امداد هوشمند، پیشتاز است و این سامانه با هدف کاهش مراجعات حضوری، حفظ کرامت انسان و سرعت در خدمت رسانی به مددجویان ایجاد شده است.

۶۹ میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۴۰ میلیارد تومان از هم افزایی بانک مهر رسالت به نیازمندان پرداخت شده است، این تسهیلات در قالب ایجاد اشتغال، تامین مسکن، جهیزیه، درمان و گره گشایی از زندگی نیازمندان بود.

۶۵۰ دانشجو و طلبه در کنار ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند که ۱۰۰ نفر این افراد نخبه هستند.

انتهای پیام / ن /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.