سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی روز‌های سرد زمستانی برای خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی و فعالیت سامانه بارشی، کاهش محسوس دما در استان را به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  محمد سبزه زاری می‌گوید: بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواسط وقت فردا فعالیت سامانه بارشی بر روی منطقه را نشان می‌دهد که به تناوب سبب رگبارباران همراه با رعد وبرق، وزش باد‌های متوسط گاهی شدید به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان خواهد شد.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان این سامانه در ارتفاعات با بارش برف و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ خودنمایی خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: تا اواخر هفته نیز، به علت برودت هوا و رطوبت مناسب، پدیده غالب در خوزستان به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان، مه گرفتگی خواهد بود.

او می‌گوید: به علت ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی، از فردا تا اوایل هفته آینده روند کاهش دما مورد انتظار است و از فردا صبح به بعد، کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما واحتمال یخ زدگی سطح زمین در اغلب نقاط استان را شاهد خواهیم بود.

در شبانه روز گذشته حداقل دمای  استان را  ایذه با ۲ درجه سانتیگراد و حداکثر را  آغاجاری با دمای ۲۰.۸ درجه سانتیگراد به خود اختصاص داده اند.

دمای اهواز هم در این مدت حداقل ۵.۷ و حداکثر ۲۰.۴ درجه سانتی گراد، ثبت شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.