سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در گردنه "مایین‌بلاغ" تکاب بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

فرمانده پلیس‌راه شاهیندژ - تکاب گفت: تردد، خودروها در گردنه مایین‌بلاغ در ۳۵ کیلومتری تکاب بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -سرگرد رضا پاکرو گفت : محور‌های مواصلاتی تکاب از جمله مسیر شاهین‌دژ - تکاب برفی و لغزنده است از این‌رو توصیه می‌شود رانندگان هنگام تردد در این محور به‌طور حتم از زنجیرچرخ استفاده کنند و سوخت کافی به‌همراه داشته باشند.

وی می گوید: باتوجه به تداوم بارش برف در منطقه شهروندان از تردد‌های غیرضروری در محور‌های بین شهری خودداری کرده و تا چند روز آینده نیز سفر نکنند.

به گفته نیرو‌های پلیس راه به‌طور مستمر در محور‌های مواصلاتی حضور دارند، و رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها فاصله طولی بین خودرو‌ها را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت کنند.

سرگرد پاکرو گفت: ماموران پلیس راه در کنار راهداران و نیرو‌های امدادی به صورت شبانه‌روزی به رانندگان و خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک گردنه مایین بلاغ تکاب خدمات ارائه می‌کنند.

وی می گوید : خودرو‌هایی که هنگام بارش برف در این محور گرفتار می‌شوند و قادر به تردد نیستند شامل خودرو‌هایی هستند که فاقد زنجیر چرخ بوده و در گردنه مایین بلاغ به آن‌ها امدادرسانی می‌شود.

بارش شدید برف از ساعت پنج عصر دیروز، یکشنبه در تکاب آغاز شده و همچنان ادامه دارد که این امر موجب اختلال در تردد‌های جاده‌ای شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.