سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت فروش کالای فاقد شناسه در واحد‌های صنفی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان گفت: اصناف موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان- رضایت گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اصناف موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی این موضوع را در جلسه‌ای با حضور استاندار و اصناف برگزار مطرح کرد و گفت: از این پس، ۳ گروه کالایی نظیر لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک در صورت نداشتن شناسه کالا، از فروشگاه‌ها جمع‌آوری و کالا به منزله کالای قاچاق، ضبط خواهد شد؛ این موضوع از قبل به اصناف اطلاع‌رسانی و کلاس‌های آموزشی متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.

اگر واحد صنفی سابقه عرضه کالای قاچاق را داشته باشد، نشان‌دهنده اصرار او بر این کار بوده و در صورت مشاهده مجدد، واحد متخلف با دستور مقام قضائی پلمپ خواهد شد. این موضوع از سال گذشته به اصناف اطلاع‌رسانی و اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است..

از جمله مسائل مطرح شده در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان، طرح مسأله مبارزه هوشمندانه با قاچاق کالا و ارز بر اساس سامانه فعال در این حوزه بود که این موضوع مورد تأیید استاندار نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.