سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری بنیاد کرامت رضوی و جهاد کشاورزی سیستان برای تأمین آب کشاورزی این استان

بنیاد کرامت رضوی و جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با هدف تأمین آب کشاورزی این استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -   بنیاد کرامت رضوی و سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان باامضای تفاهم نامه با هدف تأمین آب کشاورزی سیستان و بلوچستان هدف تأمین آب کشاورزی و بهبود معیشت مردم روستا‌های این استان محروم، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

 بر اساس این تفاهم‌نامه که محمدحسین استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی و محمدعلی نیکبخت رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان آن را امضا کردند، ۵۰ حلقه چاهک در روستا‌های این استان سیستان و بلوچستان حفر خواهد شد که خروجی آن، تأمین آب کشاورزی برای ۵۰ هکتار زمین‌های مستعد منطقه سیستان و بهبود معیشت افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی روستا‌های این استان خواهد بود.

حمایت ۱۰ میلیارد ریالی بنیاد کرامت رضوی

براساس این تفاهمنامه بنیاد کرامت رضوی ۲۰۰ میلیون ریال به ازای هر حلقه چاهک و در مجموع ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای حفر ۵۰ چاهک تأمین خواهد کرد و این اقدام پس از جانمایی و تعیین موقعیت جغرافیایی چاه‌ها از طریق سازمان جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.

اجرا و نظارت بر پیشرفت طرح بر اساس ضوابط فنی مهندسی و رعایت برنامه زمان‌بندی توافق شده نیز از دیگر تعهدات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در این تفاهم‌نامه است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.