سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان خراسان رضوی:

طرح های حوزه سلامت دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام به سرانجام می‌رسد

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان خراسان رضوی از اولویت بندی جهت تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی-درمانی در مناطق کم برخوردار تربت جام خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مصطفی رضایی گفت: در مناطق کم برخوردار اولویت‌ها جهت تامین اعتبار طرح های نیمه تمام بهداشتی-درمانی لحاظ خواهد شد تا هر سریعتر شاهده رفع بخشی از محرومیت‌ها در این مناطق باشیم.

او گفت: هدف از سفر به تربت جام در جهت اهداف وزارت بهداشت در خصوص بررسی و ارتقای خدمات سلامت و بازدید از مناطق کم‌برخوردار، عرض خدا قوت به همکاران دانشکده‌علوم‌پزشکی، بررسی میدانی از روند ارائه خدمات سلامت و بررسی طرح های عمرانی و زیرساخت‌های ارائه خدمات در این منطقه بود.

در بررسی‌های انجام شده از دانشکده و مناطق تحت پوشش آن مشخص است که دانشگاه علوم پزشکی تربت جام جزو دانشگاه‌های سرآمد است که در همه مباحث مرتبط با حوزه سلامت، کنترل و پیشگیری بیماری کرونا به نحوه خوب و مطلوبی ارائه خدمات می‌دهد و اگر خدای نکرده شاهد پیک جدیدی از بیماری باشیم این دانشگاه پاسخ مناسبی برای مقابله بیماری خواهد داشت.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در روستای کاریز نو کلالی بودیم، این مرکز با حمایت وزارت بهداشت و تلاش‌ها و زحمات دانشکده احداث و راه‌اندازی شده که جمعیت قابل توجهی از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره مند می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.