سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۴۶۳ اثر به هفدهمین جشنواره فیلم و عکس قزوین

۴۶۳ اثر از ۱۱۸ هنرمند در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه هفدهمین جشنواره فیلم و عکس قزوین رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - امیر ملاحسنی معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ، ۵۹ عنوان فیلم، ۳۷ عنوان فیلمنامه و ۳۶۷ قطعه عکس  از ۱۱۸ هنرمند در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس به دبیرخانه هفدهمین جشنواره فیلم و عکس قزوین رسیده است.

این جشنواره با هدف شناسایی و کشف استعداد‌های جوان و معرفی آثار برتر در زمینه‌های فیلم، فیلمنامه و عکس و ایجاد انگیزه برای تولید آثار فاخر در میان هنرمندان برگزار شده است.

 با توجه به همه گیری بیماری کرونا در دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده، رشد قابل توجهی نسبت به دوره قبل داشته است.

این مسوول با بیان اینکه جشنواره امسال به نمایش آثار کوتاه که از سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ تولید شده‌اند، اختصاص یافته است، افزود: هفدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین با بخش‌های فیلم کوتاه شامل داستانی، مستند، پویانمایی، تجربی و فیلمنامه تا ۲۹ دی ماه در استان ادامه دارد .

آثار راه یافته به بخش مسابقه هفدهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه قزوین توسط هیات داوران متشکل از مازیار معاونی، ابوالفضل سروش مهر و سعید عاشقی داوری می‌شود.

در بخش فیلمنامه نیز حسن لطفی، سمیه زاجکانی و مجید آسودگان و در بخش عکس مسعود امیرلویی، حسین رحمانی و جعفر نصیری شهرکی داوری این جشنواره را برعهده دارند.

در بخش‌های جانبی این جشنواره نیز نشست‌های تخصصی با موضوع فیلمنامه، فیلم کوتاه و فلسفه عکاسی برگزار می‌شود.

این آثار هم اکنون در مرحله داوری قرار دارد و با پایان یافتن کار داوری، اختتامیه جشنواره، ۲۹ دی‌ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.