سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۱۶۶ دستگاه خودروی سبک گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۶۶ دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف و کولاک در محور‌های استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به شروع برف و کولاک شدید از دیشب (۲۶ دی) در اکثر محور‌های استان، گفت : بیشتر بارش را در محور‌های منطقه اورامانات شامل روانسر به جوانرود، روانسر به کامیاران، روانسر به کرمانشاه، پاوه به روانسر، پاوه به نوسود، ثلاث باباجانی به جوانرود، ازگله و شیخ صله و همچنین ثلاث باباجانی به سرپل ذهاب و دالاهو، اسلام آبادغرب به کرمانشاه و گیلانغرب به اسلام آبادغرب داشتیم.

 ۱۵ تیم عملیاتی هلال احمر در محور‌های استان پای کار هستند دیشب به ۱۶۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس امدادرسانی کردیم که ۴۳۲ سرنشین داشتند.

۱۲ نفر از مسافرین در راه مانده در پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و خدمات دریافت کردند.

در جریان این امدادرسانی‌ها از ظرفیت ۱۰ دستگاه آمبولانس و شش دستگاه خودرو کمک‌دار استفاده شد،خوشبختانه دیشب حادثه جاده‌ای جدی در سطح استان نداشتیم.

۶۲ تیم عملیاتی هلال احمر به همراه همه امکانات و تجهیزات امدادی آماده هستند.

در این ایام از تردد‌های غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند و در صورت نیاز از داشتن سوخت کافی، سالم بودن بخاری خودرو، همراه داشتن مواد غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.