سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت آب و هوا در ۲۷ دی؛

بارش برف و باران در استان‌های ساحلی خزر و تهران

امروز در استان‌های ساحلی خزر و ۱۶ استان دیگر بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جزایر واقع در تنگه هرمز و جنوب کرمان بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی بارش خواهیم داشت. از بعد از ظهر بارش به تدریج از سمت غرب کاهش می‌یابد.

چهارشنبه در سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر چهارشنبه و روز پنج‌شنبه، با نفوذ سامانه بارشی به کشور مجددا در شمال غرب و غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت.

دوشنبه و پنج‌شنبه دریای خزر و دوشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج هستند.

تا صبح پنج‌شنبه در شمال‌غرب، غرب، سواحل خزر و در دامنه‌های جنوبی البرز و روز‌های جمعه و شنبه به جز جنوب شرق در سایر مناطق کشور اُفت محسوس دما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
پس براچی دریا خزر برف نمیامد
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
خوش بحالشان
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۷ دی ۱۴۰۰
پس برف چی شد آقای اصغری
میایی میگی این هفته تهران برفیه
زمستان تموم شد سازمان هواشناسی پول بیت المال کجاها خرج میشه بعد سیل میاد مردم رو بی خانمان میکنه کدوم پیش بینی
ا.خ
۱۲:۴۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
بعضیا واقعا از همه طلبکارند! یعنی اقای اصغری بگویند احتمال بارش هست حتما باید برف بیاد پشت بام بعضیا و اگر ... یا اینکه پول بیت المال درست مصرف بشه برف میاد نشه نمیاد؟!!!