سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۳ درصد از گچسارانی ها واکسن کرونا دریافت کردند

معاون‌بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: به ۸۳ درصد از شهروندان این شهرستان واکسن کرونا تزریق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - احمد پاکدل معاون‌بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: این شهرستان در خصوص کرونا در رنگ آبی قرار دارد، ولی برخی شهروندان استفاده از ماسک را کنار گذاشته و دیگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

او گفت: تا کنون ۶۱ هزار و ۳۴۱ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری‌ها ۱۷ هزار و ۷۵۳ مورد آن‌ها مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: ۱۷هزار و ۴۹۲ بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.

پاکدل با اشاره به فوت ۲۲۸ تن از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری کرونا براثر این بیماری گفت: در حال حاضر ۳۳ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: هم اکنون ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

پاکدل با اشاره به اینکه تا کنون ۸۳ درصد از شهروندان گچساران واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: در این شهرستان تا کنون ۱۹۴ هزار و ۲۸۹ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: از این تعداد افزون بر ۸۹هزار و ۵۹۳ مورد دُز اول و ۸۲ هزار و ۷۵۲ مورد دُز دوم بوده است.

پاکدل با اشاره به اینکه شهروندان برای تزریق دوز یاد آوری واکسن هرچه زودتر اقدام کنند، گفت: افزون بر ۲۱ هزار و ۹۴۶ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

او با عنوان اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می‌باشد، گفت: تزریق واکسناسیون دانش آموزان (۱۲ الی ۱۸ سال) در شهرستان مانند دیگر نقاط کشوردر حال اجراست.

پاکدل گفت: تا پایان ۲۵ دی ماه امسال افزون بر ۱۹هزار و ۱۶۹ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران اگفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۱۰ تن دُز اول و ۹ هزار و ۵۹ تن نیز دُز دوم بوده که افزون بر ۹۲/۹۹ درصد از دانش آموزان دُز اول و بیش از ۸۳درصد نیز دوز دوم را تزریق کردند.

او کفت: تزریق واکسن کرونا و دُز یادآوری آن بر روی سویه‌های کرونا تاثیرگذار بوده و آمار فوت و مبتلایان به این بیماری کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.