سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۸۰ واحد گردشگری در استان یزد

معاون گردشگری میراث فرهنگی یزد از پلمب ۸۰ واحد گردشگری به دلیل غیرمجاز بودن یا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - هما خورشیدی گفت: در ۹ ماهه اول امسال، ۱۳۰۸ مورد بازدید به‌منظور نظارت بر مراکز گردشگری استان صورت گرفته است.

او می‌گوید: این نظارت‌ها به همت ناظرین اداره کل یا به‌صورت مشترک و با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت، جامعه حرفه‌ای هتلداران و اداره نظارت بر اماکن عمومی انجام‌شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد گفت: در این مدت ۸۰ مورد پلمب به دلیل غیرمجاز بودن واحد یا رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گرفت.

خورشیدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت و بازدید از مراکز بین‌راهی شهرستان‌های استان در اولویت قرارگرفته و به مدیران تأسیسات گردشگری نیز تأکید شده نسبت به بازدید از واحد‌های بین‌راهی و نمازخانه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

او می‌گوید: با توجه به محدودیت ظرفیت‌های اقامتی در شهرستان‌ها و نزدیک شدن به ایام نوروز، اخذ تأییدیه بهداشتی، تمدید پروانه‌های بهره‌برداری و ساماندهی نیروها، پیگیری مشکلات واحد‌های تعطیل‌شده به دلیل شیوع بحران کرونا و انجام اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد این واحد‌ها از موارد مهم در دست بررسی و اقدام است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.