سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکریم مادران و همسران شهدای قزوین

مادران و همسران شهدای قزوین در همایش "یادگاران خورشید" تجلیل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - همایش "یادگاران خورشید" ویژه برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین در این مراسم گفت: علی رغم تمامی تلاش‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، یاد و خاطره شهدا در ذهن مردم باقی مانده و شهادت طلبی روحیه بزرگ و گران‌سنگی است که در بین ملت ایران وجود دارد.

 در تمامی طول انقلاب اسلامی تنگنا‌های مختلفی در کشور وجود داشته، ولی نباید این تنگنا‌ها ما را از مسیر خسته کند و با تمام توان مانند گذشته در مسیر خدمت گذاری به مردم تلاش خواهیم کرد.

اعلایی همچنین گفت: در استان قزوین بنا این است که یک تیم کاری مخلص و پرتلاش که عمدتا فرزندان همین استان هستند در مناصب مختلف بر سر کار بیایند تا بدین وسیله فضای خدمتی مناسبی در استان به وجود بیاید.

اولویت برنامه‌های استان موضوعات اقتصادی است و امیدواریم شاخص‌های اقتصادی استان قزوین را در زمینه‌های مختلف ارتقا یابد.

بهترین روایتگران دفاع مقدس مادران، همسران و فرزندان شهدا هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) هم در این مراسم گفت: بهترین روایتگران دفاع مقدس مادران، همسران و فرزندان شهدا هستند و مجاهدت‌ها و تلاش‌های آنان در مسیر پیروزی حق بر باطل بر کسی پوشیده نیست.

یکی از علمداران این مسیر سردار سلیمانی است و او جریان پرنور آسمان همه عالم را به مکتب و نقشه راه تبدیل کرد.

 حاج قاسم و تمامی شهدا یک شخص نیستند، بلکه یک جریانی هستند که پشت آن‌ها منطق الهی و آسمانی وجود دارد.

حجت الاسلام علیزاده  گفت: باید تلاش شود تا این مکتب در تمامی گستره گیتی گسترش پیدا کند چراکه امروز بسیاری از مردم در سراسر دنیا به انقلاب اسلامی نگاه می‌کنند و برای آن‌ها تحولات این کشور و منطقه مهم است.

 بهترین الگو برای جهاد تبیین جهاد حضرت ام البنین (س) است و به گونه‌ای در این عرصه وارد شد که نتوانستند او را تحمل کنند و این بانوی مکرمه را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.