سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندی مدیران معیار اول در انتصابات است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در انتصابات باید بیش از بومی یا غیربومی بودن افراد، به شایستگی‌ها و توانمندی‌های آنان توجه کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - قناعت در دیدار ائمه جمعه سربیشه، مود و درح و اعضای شورای اسلامی شهرستان سربیشه گفت: در تلاش هستیم که شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران به استان تسهیل کنیم لذا دیدار با سرمایه‌گذاران در سفر‌ها به مرکز در دستور کار قرار دارد، اما مدیریت شهرستان‌ها نیز باید برای جذب سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی اقدام کنند.

به گفته او برای توسعه همه‌جانبه شهرستان نیز اگرچه رقابت بین بخش‌ها در حد متعارف مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما باید براساس ظرفیت‌های هر بخش، به آن توجه کرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: به هر میزان هم‌افزایی مثبت بین دستگاهی در شهرستان‌ها ارتقا یابد، توسعه زودتر در آن منطقه اتفاق خواهد افتاد.

او گفت: در اولین فرصت سفر به شهرستان سربیشه ، پروژه‌های یادمان شهدا و خانه‌های عالم شهرستان را که از پیشرفت فیزیکی کمی برخوردارند، مدنظر خواهیم داشت.

قناعت معتقد است در سفر‌ها باید مطالبات مهم و اساسی شهرستان مطرح و پیگیری شود و قبل از انجام هر سفر، موارد احصا می‌شود، سپس مورد بازدید میدانی قرار می‌گیرند و در نهایت با تشکیل شورای اداری در دفتر امام جمعه مصوب می‌شوند.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.