سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد؛

تشکیل ۲۴ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۲۴ کمیته تخصصی ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان ایلام تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور در نشست ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت دهه فجر استان گفت: تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب، حضور مردم در برنامه‌ها و محوریت مساجد از مهمترین رویکرد برنامه‌های دهه فجر است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود خدمات گسترده‌ای به اقشار مختلف مردم و دستاورد‌های بزرگ و عظیم در حوزه‌های مختلف داشته است، گفت: محور برنامه‌های گرامیداشت ستاد دهه مبارک فجر در استان بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی است و در این راستا مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند که در ایام الله دهه مبارک فجر، دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی را در استان منعکس کرده و برای مردم بازگو کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جذب و حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر امسال از اهمیت بسیار فوق العاده‌ای برخوردار است و در این راستا کمیته‌های مختلفی با رویکرد و محوریت جوانان و نوجوانان، مسئولیت ارائه برنامه‌های ویژه این قشر را برعهده دارند.

او با اشاره به اهمیت مساجد در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال، گفت: مساجد پایگاه و سنگر انقلاب اسلامی است و در راستای تداوم انقلاب اسلامی، لازم است که مساجد فعال و پویاتر از گذشته محل حضور اقشار مختلف مردم باشد و در این راستا باید برنامه‌های دهه فجر در سطح محلات با محوریت مساجد و حضور مردم برگزار شود.

چراغی‌پور گفت: ماحصل برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با حضور مردم ولایی و شهید پرور استان ایلام به منصه حضور خواهد رسید که بار دیگر با حضور باشکوه خود، نقش شوم انقلاب و استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و پیروی از فرامین ولایت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را به نمایش خواهند گذاشت.

او با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف و مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۲۴ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تشکیل شده و برنامه‌های دهه فجر با محوریت این کمیته‌ها در سطح استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.