سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد تامین اعتبار شد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه روند ساخت ۲ پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و ۹۶ تختی تامین اجتماعی این شهرستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- جلال محمودزاده گفت: اعتبارات احداث بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد که از محل منابع ملی دارای ردیف بودجه است، اخیرا ۲۵۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرده تا با بهبود شرایط جوی ادامه روند ساخت آن تسریع پیدا کند.

وی گفت: پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: همچنین ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر از محل اعتبارات ملی به پروژه ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی این شهرستان اختصاص یافته و هم اکنون در مرحله اتمام زیرسازی است.

محمودزاده گفت: بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد جزو ۸ بیمارستان تامین اجتماعی کشور بوده که در حال ساخت است، این بیمارستان نیز در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود که با اتمام کمک شایانی به خدمات درمانی افراد تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی خواهد کرد.

این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندانپزشکی و اورژانس خواهد بود و تمامی هزینه‌ها درمان برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

بیمارستان فعلی مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال و به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.