سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد

بازدید از نحوه مراقبت و کنترل ویروس کرونا در ورودی مرز دوغارون

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در پایگاه مراقبت بهداشت مرزی دوغارون از نحوه مراقبت و کنترل کرونا و دیگر بیماری‌های واگیر مسافران ورودی از این مرز بازدید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - جواد حسینی گفت: ارائه تائیدیه تست منفی رپید یا PCR و یا گواهی تزریق دو نوبت واکسن کرونا توسط کلیه مسافران ورودی از کشور افغانستان ضروری است.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به شیوع سه بیماری سرخک، سرخچه و فلج اطفال در کشور افغانستان بررسی و انجام واکسیناسیون مسافران بر علیه این سه بیماری باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

در حال حاضر ۹۳.۸۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال دز اول واکسن و ۷۹.۸۶ دز دوم واکسن را دریافت نموده اند؛ علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و پایگا‌های سلامت، ۵۵ مرکز تجمیعی با همکاری سایر سازمان‌ها در مناطق زیر پوشش دانشگاه برای واکسیناسیون گروه‌های هدف فعال و خدمات ارائه می‌دهند.

دکتر حسینی در این بازدید با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تایباد ضمن بررسی فعالیت‌ها و شاخص‌های بهداشتی این شهرستان در نشستی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشت و مدیران ستادی مشکلات موجود را مورد بررسی قرارداده و توصیه‌های کاربردی را ارائه نمود.


انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.