سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شروع پرداخت اقساط نهضت ملی مسکن پس از تحویل واحد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شروع پرداخت اقساط نهضت ملی مسکن پس از تحویل واحد مشخص و متناسب با دهک درآمدی تعیین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمود زاده گفت: اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه ۲ میلیون تومان نیست و هنوز میزان دقیق این اقساط مشخص نشده است.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، میزان اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن متناسب با استطاعت خانواده‌ها دهک درآمدی و از همه مهم‌تر متناسب با زمانی است که واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

او می‌گوید: پرداخت اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن پس از تحویل واحد‌ها مشخص و آغاز می‌شود و از هم اکنون متقاضیان و یا ثبت نام کنندگان نباید نگران میزان اقساط این تسهیلات باشند، چراکه تلاش دولت آن است که متناسب با دهک درآمدی این اقساط تعیین شود.

طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای نیمه دوم امسال کلید خورده و میزان تسهیلاتی که برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده  ۲۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان است.

به گفته برخی از کارشناسان اقساط این تسهیلات بین ۳ تا ۵ میلیون تومان متناسب با دهک‌ها تعیین شده؛ اما معاونت مسکن این میزان اقساط را رد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۷ دی ۱۴۰۰
سلام من دومیلیون ماهی درآ مدم هستش چطوری قسط بدم
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ دی ۱۴۰۰
سلام. دعوتنامه برای ما ارسال شده که مدارک را اسکن وارسال کنید ولی ارسال مدارک برای ما فعال نیست چه کنیم؟؟
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
اصفهان در اینده به خاطر خشکسالی زمین رایگان می شود
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
کل ایران همینه
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
از کتری، دولتمردان ایران برای مردم هیچ آبی گرم نمیشود. طرح عوام فریبی برای کسب رای دادند حالا این طرح مسکن هم الکی است چون صرفنظر از اقساط چون مخاطب این مساکن افراد دهک های پایین و مستضعف جامعه هستند قادر به پرداخت پول پیش ندارند و ناچار یا انصراف میدهند یا امتیاز را به دلال های مسکن می‌فروشند . نهضت مسکن آن است که دولت پول پیش نمی‌گرفت و پس از ساخت و تحویل ساختمان اقساط متناسب با درآمد ماهیانه آنان وضع میکردند یا وام بلا عوض میدادند و بهترین راه زمین به هرکس با متراژ کمتر بدهند و وام هم بدهند تا خود مردم برای خودشان خانه بسازند .
علی
۱۸:۰۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
فقط می‌خوان مردمو مسخره کنن برید جون خودتون مسکنتون باشه برای خودتون ما که تا حالا از دولت چیزی ندیدیم به مردم برسه فکر فکر سود خودشه مردمی که این همه شهید دادن حقشون اینه بخدا ما هم انسان هستیم
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام بجای اینکه انقدر بگید قسط چقدر است چرا از آورده حرف نمیزنید من اسمم در امده میگن ۴۰میلیون باید بدی بعد هم باید در چند مرحله بازهم باید ۴۰ میلیون بدی تازه من عضوبهزیستی هستم میگن چندین بار هم باید بازهم ۴۰ میلیون بدی خود توتلویزیون شبکه خبر دیدم گفتن ۴۰ میلیون مردم عادی ۲۰میلیون دهکهای پایین تازه هم اون ۲۰میلیون ۴۰میلیونم باید در۴تا۵قسط ازمردم گرفته شود نمیدونم متری چقدر برای مردم دارن حساب میکنن از رشت هستم دروغم نمیگم رفتم از مسکن راه وشهرسازی پرسیدم اینارو بهم گفتن
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
من چون پول نداشتم که آورده اولیه بدم انصراف دادم الانم بادوتابچه خونه ندارم این چه حمایتی هست برای قشرضعیف
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام ترو به تمام مقدسات قسمتون میدم حرف ما را به گوش مسئولان برسانید ما مسکن ملی ثبت نام کردیم هر 2 تا 3 ماه دارند از ما قسط می‌گیرند تمام وسایلمون رو فروختیم از 4 تا بانک وام گرفتیم دیگه چیزی نداریم بفروشیم اینقدر از ما پول نگیرند مگه این مسکن برای قشر ضعیف جامعه نیست چه خبره از ما اینقدر پول می‌گیرند
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۶ دی ۱۴۰۰
ما تو نظام مهندسی قزوین ثبت نام کردیم ،میگن صد میلیون وام میدن، بقیشو باید خودتون بدین!!!
مگه میشه!؟
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام من شوهرم محلوله بعدرفتم مسکن حمایتی ثبت نام کردم میگه شما رد شدین فرم جی شما قرمز شد ما نه خونه نه زمین نه اصلا وام برای مسکن با چیز دیگر نگرفتی برای ما زدن قرمز مستاجر هم هستیم پس چرا میگن اول به بهزیستی و کمیته امداد که خونه ندارن میدن