سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ شهرستان خراسان رضوی بارندگی داشتند

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از بارندگی در ۱۶ شهرستان این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - آیدا فاروقی گفت: بارش باران در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به خواف و ۲۴ میلیمتر ثبت شده است؛ پس از خواف شهرستان تربت جام با ۲۱ میلیمتر و چناران با ۱۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را استان را در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

چناران با کمینه دمای یک درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته بوده‌اند.

او گفت: طی این مدت بارش باران در شهرستان‌های قوچان، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، قوچان، درگز، فریمان، بجستان، کلات، تایباد و مه ولات نیز گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی که از روز جمعه در استان خراسان رضوی فعال شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان فعالیت خواهد بود، بیشترین بارش‌ها را در نیمه جنوبی و جنوب شرقی استان خواهد داشت.

فاروقی گفت: برای فردا، دوشنبه، جوی آرام و به نسبت پایدار بر استان حاکم می‌شود و برای روز سه‌شنبه بارش‌های باران و برف همراه با افزایش ابر، رعد و برق، وزش باد و احتمال جاری شدن رواناب در استان پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.