سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اقتصادی استانداراصفهان:

۲۷ طرح کلان عمرانی در استان اصفهان نیمه تمام باقی مانده است

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بالغ بر ۲۷ طرح کلان نیمه تمام عمرانی و اقتصادی در استان اصفهان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - امیررضا نقش در کمیسیون سرمایه‌گذاری و زیرساخت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بندر خشک یا دهکده لجستیک، منطقه ویژه اقتصادی، شهرک پوشاک، شهرک طلا و جواهر ازجمله پروژه‌های کلان است که برخی مثل شهرک طلا از سال ۸۳ تاکنون و یا همچون منطقه ویژه اقتصادی از سال ۷۴ تاکنون نیمه تمام باقی مانده است.

به گفته او دولت اعتباری برای تخصیص اعتبار به‌منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها ندارد و باید بخش خصوصی به شکل سهام عام وارد شود.

تا یک ماه آینده گام اول بندر خشک در شرق اصفهان در قالب ۱۰۰ هکتار آغاز به‌کار می‌کندکه در آینده می‌توان بندر خشک را تا ۱۰ هزار هکتار نیز گسترش داد.

نقش می‌گوید می‌توان با ۱۰۰ هکتار پایانه صادراتی و وارداتی را مجوز داد و با چند میلیارد تومان بخش سکوی بار را راه‌اندازی کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: به‌منظور راه‌اندازی شهرک طلا نیز با ۵۰ هکتار در گام اول موافقت شد.

بندر خشک، پایانه‌ای ترکیبی در خشکی است که به بندری ساحلی متصل بوده و تجهیزات لازم و کـافی بـرای مواجهه با تردد ناشی از چند شیوه حمل‌ونقل اعم از جاده‌ای، ریلی و هوایی در آن در نظر گرفته می‌شود و مشتریان می‌توانند کالا‌های خود را با استفاده از شیوه‌های مختلف به این بندر ارسال کنند یا از آن تحویل بگیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.